poniedziałek, 7 grudnia 2015

Wszyscy mają bloga, mam i ja!


Tak, wiem, że to była reklama gumy a nie bloga.  Wiem również, że nie wszyscy mają blogi, ale sporo ich i coraz więcej. Dołączam i ja.
Od hohoho lat a może i dłużej, zajmuję się nieprofesjonalnie rękodziełem. Od ponad dwudziestu patchworkiem.

Na przykład takim

Sporo umiem ale i wciąż sporo pozostało do nauczenia się. Ta druga kategoria zdecydowanie jest liczniejsza, czyli nudno mi nie będzie. Mam nadzieję, że i Wam, którzy tu przypadkiem lub świadomie zajrzycie, coś ciekawego uda się znaleźć.

3 komentarze:

  1. Gocha - Powodzenia, ja bloga nie mam ale będę zaglądać do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również będę zaglądała, bo jesteś kopalnia wiedzy. Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj w blogosferze Gosiu. Cieszę się bardzo, bo lubię .............czytać :)

    OdpowiedzUsuń